Doorstart Mise en Place Nederland B.V.

*
*
*
*
*
*
*
Verzenden

Veel (oud) klanten van Mise en Place Nederland B.V. hebben uiteraard veel vragen over de doorstart. Met de overname van de activeiten en haar expertise in het uitzenden kan De Nieuwe Lichting iedereen weer op weg helpen, zowel klanten als studenten.

A: IK WAS KLANT VAN MISE EN PLACE NEDERLAND B.V. WAT IS NU DE PROCEDURE?

Maakte u gebruik van de diensten van Mise en Place Nederland B.V. en bent u weer op zoek naar ervaren horeca uitzendkrachten?

Laat hier uw gegevens achter of bel ons via 030-7440501. Ook als u vast wilt sparren over de inzet van personeel op termijn, staan wij u graag te woord.

Gewoon even nieuwsgierig naar de tarieven? Vul dan de Tarief Bereken module in.

B: HOE ZIT DAT NU MET DE DOORSTART VAN MISE EN PLACE NEDERLAND B.V.?

Per 15 mei 2020 is De Nieuwe Lichting (DNL) de officiële en exclusieve doorstarter van Mise en Place Nederland B.V.

Een spannende move in bijzondere tijden, maar De Nieuwe Lichting houdt volop vertrouwen in haar doelgroep (getraind horeca personeel) en de creativiteit van de ondernemers in de hospitality branche.

DNL is gespecialiseerd is in het leveren van hoogwaardig hospitality personeel. Als bekende partner in de hospitality branche bleek DNL een logische match. Met inhouse hospitality trainingen, verbredende e-learnings, innovatieve tools, zeven eigen vacaturebanken en een landelijk groepsnetwerk verwachten wij de activiteiten van Mise en Place Nederland B.V. met tenminste gelijkwaardig niveau te kunnen overnemen.

C: WIE ZIJN WIJ?

De DNL Groep is een doelgroepspecialist in het bemiddelen van studenten, starters en young professionals in de horeca, hotellerie, toerisme, events en beveiliging.

DNL is aangesloten bij 37 studieverenigingen en heeft met 3 studentenlabels en 7 eigen vacaturebanken een groot netwerk binnen studerend Nederland. Hiermee zijn wij een betrouwbare en bekende partner in de hospitality branche. Wij werken al ruim 10 jaar met organisaties als Hotel Okura en Amsterdam Rai.

Wij kenmerken ons als een klassieke (sociale) uitzender. Bij ons staat zeer persoonlijke dienstverlening en een divers baanaanbod voorop. Iedere opdrachtgever behoudt één vast contactpersoon en de lijntjes zijn kort. Van relatiemanagers tot planners: iedereen is werkzaam geweest in de hospitality branche! Doordat wij dit combineren met innovatie en de functionaliteiten van de hedendaags actieve platformen, bieden wij u de service die u zoekt.

Wij geloven erin dat goede mensen ook goede mensen kennen. Om de beste uitzendkrachten te binden, bouwen wij onze database veelal door referenties van vertrouwde uitzendkrachten. Door dit community model kennen wij eigenlijk geen no-shows.

Om medewerkers efficiënter in te werken, ontwikkelen wij een uniek onboarding programma bij structurele behoefte. Gekoppeld aan de specifieke behoefte en cultuur binnen uw organisatie, resulteert dit in een app vol procesinformatie, quizzen en kennisbank. Een warm welkom voor de uitzendkracht.



Facts over DNL:

  • De DNL-groep groeit >30% per jaar
  • Wij verlonen ruim 5.000 studenten per week
  • Wij voorzien 10.000 gastvrije relaties van onze studenten, starters en young professionals
  • Wij opereren vanuit een landelijk netwerk met regiokantoren van Zwolle tot Eindhoven en Amsterdam
  • Onze studenten werken in vaste bijbanen gemiddeld 14 tot 16 uur per week bij dezelfde werkgever
  • 32% van onze studenten blijft hangen bij de werkgever na hun bijbaan
Cookies

Wij gebruiken onze eigen en third-party cookies zodat we beter begrijpen hoe de website gebruikt worden en wij de ervaring op onze website kunnen verbeteren.

Accepteren
Beheren